ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی
ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی

دانلود دو آهنگ بسیار زیبا از گروه چارتار (آلبوم باران تویی) + متن آهنگ ها

آلبوم باران تویی جدیدترین آلبوم گروه چارتار می باشد که اینجا می توانید دو آهنگ از این آلبوم را به نام های "باران تویی" و "مرا به خاطرت نگه دار" دانلود کنید.

برای مشاهده ی متن آهنگ ها و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شما همچنین میتوانید تیزر این آلبوم را از لینک زیر در همین وبلاگ مشاهده کنید.

تیزر آلبوم باران تویی با حضور مهناز افشار

.

 

متن آهنگ باران تویی 

.

از آسمانم ماتم ببارد هراس بی تو ماندنم ادامه دارد

نمی نویسم ترانه بی تو چگونه پر کشد خیال واژه بی تو

به لب رسیده جان کجایی کجایی که برده طاقتم جدایی

باران تویی به خاک من بزن بازا ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم

باران تویی به خاک من بزن بازا ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم

مگر ندانی چو از تو دورم بیراهه ای خموش و تار بی عبورم

نمی توانم دگر برویم که من اسیر این خزانه روبه رویم …..

 به لب رسیده جان کجایی کجایی رهی نمانده تا رهایی

باران تویی به خاک من بزن بازا ببین که بی مه تو من حال پر زدن ندارم

باران تویی به خاک من بزن بازا ببین که در ره تو من نفس بریده در گزارم 

.

دانلود آهنگ باران تویی

.

متن آهنگ مرا به خاطرت نگه دار

.

باز امشب دل من غرق گله شد

بی تاب و بی رمق و بی حوصله شد

دردا که دوری دردا  ای آرزوی فردا تو بیا

تو بیا نداری خبر ز حال من

نداری که دل به جاده می سپاری

سحر ندارد این شب تار مرا به خاطرت نگه دار 

 مرا به خاطرت نگه دار 

سحر ندارد این شب تار مرا به خاطرت نگه دار 

 مرا به خاطرت نگه دار 

از من دیگر اثری در آینه نیست

پیدا کن تو مرا این فاصله چیست

ای معنی شعر تر من

پرواز جاری در پر من تو بیا تو بیا

سرگردانم بر سر کوی ات

شب می بارد  از سر مویت

تو بیا نداری خبر ز حال من

نداری که دل به جاده می سپاری

سحر ندارد این شب تار مرا به خاطرت نگه دار 

 مرا به خاطرت نگه دار 

تو بیا نداری خبر ز حال من

نداری که دل به جاده می سپاری

سحر ندارد این شب تو مرا به خاطرت نگه دار 

 مرا به خاطرت نگه دار 

سحر ندارد این شب تو مرا به خاطرت نگه دار 

 مرا به خاطرت نگه دار 

.

دانلود آهنگ مرا به خاطرت نگه دار

.

نظرات 5 + ارسال نظر
احمد شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:37

ممنونم

shole سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 11:24

باسلام
سپاسگذارم از این گشاده دستی که دارید. من دو آهنگ مورد علاقه ام را از وبلاگ شما دریافت کردم. با وجود آنها آرامش میگیرم که این را مدیون شما هتتستم. در مورد حقوق این نوع اثر هنری. نظر من اینست که در حالی که ما رعایت کننده قاون کپی رایت تمام منابع خارج از کشورمون اعم از کتب, فیلم ها, موسیقی نمی باشیم, نمیتوان توقع داشت حقوق داخلی رعایت شود. هنرمند ما چه فرقی با هنرمندان خارج از کشور دارد....

ممنون از لطفتون به ایران گلچین
ای کاش روزی در ایران شرایط رعایت قانون کپی رایت منابع خارجی هم مثل منابع ایرانی فراهم بشه.

mona چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 16:38

سلام وبلاگتون خیلی باحاله من خیلی دنبال آهنگ((( مرا به خاطرت نگه دار)) ) گشتم ولی در نهایت توی وبلاگ شما دانلودش کردم ممنون

نظر لطفتونه
نظرات شما = انرژی ایران گلچین

حمید رضا کرمی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:04

سلام
متن آهنگ باران تویی اشکال دارد مثلاحال باید هوا نوشته شود و...
ممنون از لطف همه ی شما

ممنون از توجهتون
ایرادات متن اصلاح شد

love جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 08:29 http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


651654

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.